niedziela, 9 kwietnia 2017

Kartki Nr 57-60

Wczoraj zebrało mi się na zabawę papierem, w wyniku czego powstały cztery kartki.

Miałam przygotowaną mapkę, według której miały powstać kartki, ale jak zabrałam się za przeglądanie materiałów, o mapce zapomniałam a kartki same się skomponowały. Myślą przewodnią, może niewidoczną, ale tą która mi przyświecała, było pozbycie się skraweczków i innych resztek.


Do wykonania pierwszej karki wykorzystałam resztunie papieru niebieskiego w trzech odcieniach.


Przy drugiej kartce postanowiłam wykorzystać czerwone kwiatki, które leżały w pudełku z materiałami już od kilku lat.


W zestawie były też kwiatki różowe, kremowe i niebieskie. Na trzeciej kartce wylądowały kwiatki różowe i kremowe. (Kartka leży na kopercie.) Jeszcze zostały niebieskie, ale już trzeba było zwijać kram i zabierać się za gotowanie obiadu.


Ale jak pakowałam wszystko do pudła, w rękę wpadł mi brązowy kartonik i zdjęcie słonecznika - wykonanie tej kartki miałam w planach jakiś czas temu, no to szybciutko przycięłam i przykleiłam -  gotowe! Bardzo prosta, ale ja takie lubię chyba najbardziej. (Ta kartka też leży na kopercie.)

2 komentarze:

splocik pisze...

Wspaniałe karteczki.
Dobrze czasami robić porządki w zasobach, a jak jeszcze wena dopisze, to powstają piękne rzeczy.
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Splociku - Dziękuję...

Motylek