niedziela, 18 czerwca 2017

Piąte urodziny Emilii

Dzisiaj Emilia skończyła pięć lat.


Obudziła mnie już o szóstej rano by mnie o tym fakcie powiadomić.
Parę minut później podobny los spotkał resztę rodziny.

Już kilka miesięcy temu Emilia zażyczyła sobie tort tęczowy, a w tym tygodniu doprecyzowała, że ma być o smaku cytrynowym. Nawet znalazła mi na uTube filmik pokazujący jak takowy tort zrobić. No to zrobiłam.


Upiekłam sześć placków (wiem, że tęcza ma 7 barw ale z powodów technicznych tort miał tylko 6 kolorowych warstw)  i przełożyłam je cieniutką warstwą bitej śmietany z aromatem cytrynowym.


Całość obsmarowałam bitą śmietaną a na górze wymalowałam tęczę.
Przez noc tort trochę puścił farbę, ale ani Solenizantce ani gościom to nie przeszkadzało.

W tym roku nie było basenu ponieważ dopiero na dwa dni przed urodzinami Emilii zrobiło się ciepło - trochę za późno by nagrzała się woda w dość dużym basenie. Dzieciom wystarczyła woda z węża ogrodowego oraz pistoletów na wodę.


Atrakcję stanowiło także tipi oraz domek pod drzewem - trochę go widać na zdjęciu, z lewej strony.

I dzieci i dorośli bawili się świetnie - i długo, więc post dość krótki bo padam ze zmęczenia.


A jutro Emilia zaczyna lekcje pływania.

6 komentarzy:

Jula pisze...

Tort i Emilka cudne.😃
Piękny , taaaaaki kolorowy.
To ,że ta tęcza zabbarwila , to tylko dodało atrakcji. Ależ tam na tym Waszym podwórku było atrakcji co niemiara. 😆

Aż mi się wierzyć nie chce, że to już aż 5 lat , Twoje dziecko ma. ☺

Przekaz i ode mnie dziecku tj. Sąsiadki wirtualnej blogowej 😉, wszystkiego najlepszego w życiu i przede wszystkim zdrowia, żeby te marzenia się pospelnialy w baaaaardzo długim ciekawym , życiu.

100 lat ! 🍷😘


hrabina pisze...

Najlepsze życzenia dla 5-latki!!!! jak ten czas płynie... a teraz Emilia też będzie pływać :) oby przygoda z wodą okazała się piękna :)

Antonina pisze...

Serdecznie życzenia dla córeczki. Pięknie rośnie i wspaniale się rozwija. Zdrowia i wszystkiego najlepszego.

Urszula97 pisze...

100 lat dla Emilii, ale dziecię było pod wrażeniem tortu,widać był ten wymarzony.

splocik pisze...

Życzenia dla ślicznej Pięciolatki oczywiście najlepsze, bo innych nie ma w zasięgu.
Niech spełnią się wszystkie ciche marzenia, które pomyślała Emilia przy dmuchaniu świeczek, bo wydaje mi się, że tych marzeń było więcej niż jedno. :)
Niech wszystkie dni w Jej życiu będą tak radosne, jak w ten urodzinowy dzień.
Tort piękny, a tęcza wykorzystała swoje prawa i zadomowiła się również na białym kolorze.
Wróciły wspomnienia sprzed 5 lat i wierzyć się nie chce, że tak szybko czas przeleciał.
Wszystkiego dobrego całej rodzinki. :)
Pozdrawiam ciepło.

Motylek pisze...

Jula, Hrabina, Antonina, Urszula, Splocik - BARDZO dziękuję za życzenia urodzinowe dla Emilki! Niech się spełnią!

Motylek